قصص سكس عربي > قصة حققيقية

بدايه قصتي في الصيف الي فات في شهر 8 تحديدا في الاسكندريه موطني في نادي القوات المسلحه بالعجمي وده عبارة عن شاليهات وشقق وبسين وبحر المهم كان يوم خميس كنت متواعد مع واحد صحبي اننا نروح النادي ولاكنه قالي روح انت وانا هاجي علي الساعه 1 لاني عندي مشوار المهم روحت النادي
وكان مذدحم جدا كنت هناك علي الساعه 10 ولسه بدري عقبال مصحبي يجي فمش عارف اعمل ايه وومكنتش عايز انزل الميه
المهم قولت اقعد اتفرج علي الناس وكده فقعت ابص للبنات والستات ملقتش فيهم حد شدني وبعد شويه بصيت جنبي شوفت شئ جميل
امراة قعد قمه في الجمال والانوسه الطاغيه قدرت عمرها قولت عندها فوق 30 المهم كانت قعده معها وحده تانيه
من جملها مقدرتش ادور وشي فضلت ابصلها وادقق في كل حته فيها فجاءة لقتها بصتلي روحت مدور وشي وبعد شويه مقدرتش قولت ابصلها تاني بصتلها وكان جميله قوي مكنتش لبسه مايوة لاكن كان هدومها حلوة المهم لقتها بصتلي تاني روحت مدور وشي وقولت مش هبصلها عشان ميحصلشي مشاكل وكده قعت فترة مش ببصلها وبعد كده غلبتني رغبتي وجيت ابصلها
لقيتها بصالي اتفجاءت وبعد كده ضحكتلي ضحكه ساحرة بسيطه جداوراحت مدورة وشها وانا فضلت باصصلها عشان تبصلي تاني ابدا اخنقت من القعد قولت اتمش علي البحر شويهعلما انا كنت علي البسين والبحر في ظهر البسين المهم نزلت اتمشي علي البحر فضلت ماشي بضيع وقت قولت ارجع جيت ارجع لقيت حد شبها جي من بعيد قولت استني اقف يمكن تطلع هيه
فعلا طلعت هيه قولت انا افضل واقف في مكاني عشان لما تعدي ابص عليها من وري ههههههههه المهم فضلت باصصلها لغايه مقربت قولت بقي انا ادور وشي الاتجاه المعاكس ال اني مش مهتم المهم فضلت باصص في الاتجاه المعاكس مستنيها تعدي من ورايا غابت قولت اده قولت ادور وشي اشوفها فين وفجاءة
لقيتها جنبي جدا وشويه هتلزق فيها اتفجعت قالتلي ايه شوفت عفريت قوتلها هوة فيه عفريت جميل كده استغربت من جرءتي وضحكت ضحكه رنانه جميله جدا ولسه جاي اتكلم لقيتها بتقولي قاعد من الصبح هتكلني بعنيك في ايه ؟
اترددت شويه لاكن لقيت وشها بيضحك فاطمنت شويه قالتلي هوة انت مش مكفيك الناس والبنات الحلوة الي قعده ديه كلها وتبصلي انا سكت وبعد كده قوتلها اصل يعني مممم بنجذب للكبار اكثر بصتلي بتعجب وسكتت قولتلها انا اسف علي كلامي قالتلي لا كمل قوتلها الصراحه انتي شكلك عجبني قوي وانا مقدرتش امنع نفسي من اني ابصلك وبعد كده قوتلها هو انتي سنك كام ضحكت وقلتلي 38 سنه قالتلي وانت قوتلها داخل علي 21 سنه قالتلي صغير قوتلها عادي
وبعد كده لقيتها بتبص حوليها قوتلها فيه حاجه قلتلي لا بس مش عيزة حد يشوفني كده وانا وقفه مع واحد صغير فا اضيقت وقولتلها خلاص امشي ضحكت ضحكه عاليه ولقيت الناس بتبص قولتلها وطي صوتك قالتلي ايه خايف قوتلها لا عليكي قالتلي طب تعالي نتكلم في حته مفهاش ناس انا افتكرت هدخني حته في الناس مش فيها ناس فضلت ماشي معاها نحيه الشاليهات ولقتها بتقولي ده الشاليه بتاعي تحب تدخل نتكلم جوة انا اتفجاءت جدا واستغربت ومعرفتش اقول ايه قالتلي ايه مش عايز قوتلها ماشي نخش بس صحبتك الي كانت قعده معاكي علي البسين قالتلي لا عادي المهم دخلنا جوة كان شاليه جاميل مجهز الظاهر هيه كانت متجوزة ظابط او حاجه لاني النادي ده بتاع القوات المسلحه بس مش للاعمه المهم بدون الخروج من الموضوع انا والدي كان ظابط وتوفي المهم نرجع للموضوع قعدنا انا علي كرس وهيه علي الكنبه وقالتلي ايه حكيتك بقي لسه هتكلم قالتلي تعالي جنبي طيب روحت قاعد جنبها ومبحلق فيها كانت جميله قوي لدرجه اني مكنتش مصدق بس برده انا شكلي حلو ههههههههههه المهم لقيت عنيها مغمضه كده وفيها سحر كانها يعني تعبانه جنسيا قالتلي انت ايه بقي بنتجذب للكبار اذاي قلتلها انا الستات يعني ببببببببب بتثرني اكثر وحطيت وشي في الارض وسكت راحت رفعه وشي قالتلي ليه ؟
قلتلها بحس انهم هما الي يقدرو يمتعوني صح ويفهموني اكثر قالتلي انت جري اوي قلتلها انتي الي سنحتيلي بالكلام فاتكلمت لو عايزاني اسكت موافق قالتلي لا كمل قولتلها انا من صغري بنجذب للكبار بحس انهم مش تفهين ذي معظم البنات ومش بتلف ولا بدور وكمان انا خبرتي في الجنس مش قد كده والبنت مهما كان محترفه هتفضل بنت مش مدام يعني قالتلي ااااااااااااه
قالتلي انت جربت مع حد قبل كده قولتلها اني كنت يعني بفرش وكده وقصرت في الكلام قالتلي طب كنت بتعمل ايه قعد احكلها وانا بحكلها اديها كانت عماله تمشي علي رجليها وبصالي بصه مغريه قوي وبعد كده حسيت انها بداءة تثار انا طبعا مصدقت بدءات احسس علي رجليها وانا بتكلم وهيه سبتني وبعد كده كده سكت وبصتلها قلتلي سكت ليه قولتلها انتي جميله اوي وشفيفك جميله قوي كان طريه جدا ونعمه جدا وتهيييييييييييييج جدا ههههههه قربت مني قلتلي بوسني اترددت قالتهالي تاني بوسني برده اترددت لقيتها مرة وحده راحت بيساني ااااااااااااااااااااه نار ياخواتي ههههههه
تعبتني اوي كانت محترفه لدرجه اني كنت حاسس اني هيغمي عليه كنت حاسس اني مكنتش بابوس قبل كده وبداءت تحسس علي جسمي وانا احسس علي رجليها متجه الي كوكو طبعا كلكم عرفين مين كوكو ده لقيتها راحت خالص معايا قلتلي تعالي معايا دخلنا ؤوده النوم وطلعنا علي السرير ونامت علي ظهرها وقلتلي تعالي احضني حضنتها كنت حاسس بدفي جميل قوي ومتعه رهيبه كنت حاسس انه حضن حبيبه وبصتلي بصه سحريه روحت بيسها وفضلت اتاجوب معاها وكانت بتحب ابسها من رقبتها قوي فضلت ابسها فترة واحسس علي جسمها لغايه مقلعت الباضي والبرا طبعا مكنش في وقت للاستغراب كان تحفه فنيه جميل قوي مش وحده في سنها كان وردي ومرفوع وحلمتها ااااااااااااه تهبل قعت احسس علي وحده وحده وبعد كده بداه في حلمتها وابوس بطنها لغايه مبدئت تترعش في ايدي ولقتها بتنزل البنطالون ومكنتش قدرة تنزله من كتر التعب نزلته معاها وكانت لبسه اندراسود يتعب نافسيه اي شاب حسست علي كوكو لقيته مبلول وانا بحسس بسمع ااااااااااااه منها ممكن توقع عمارة بسكنها هههههههه
روحت نازل الحسه من علي الاندر كانت رحته حلوة وبعد كده بداءة انزل الاندر وحده وحده لحد ملقيت الكنز اااااااااااااااااااه يا عالم نار نار كان سخن جدا ونضيف جدا وناعم جدا ومفتوح جدا من كتر الاثارة بدات العب فيه بصوبعي وهيه تتاوه وبعد كده نزلت بلساني لقيت كميه من سائل الشهوة نازل منها متقرفتش وكملت وهيه تتاوة وتتلوي في ايدي مش قدرة تعبت جدا وانا بتاعي كان هيفرتك البناطلون ويخترق السرير ويعدي تحت السرير هههههههههههههه
بعدكده لقتها قعدت وقلتلي دوري بقي قولت يا معلم يا معلم
طبعا بتاعي كان واقف انا قولت اختصرا للوقت روحت قالع البناطلون والبوكسر وبقيت ملط روحت نايم علي جنبي وهيه علي جنبها بس انا راسي عن كوكو وهيه راسها عند مين يا اولاد ؟ عند زوزو
وفضلنا دقايق معدوة وانا بتاعي بقي قبله هينفجر في بقها قالتلي تعالي نامت علي ظهرها ورفع رجليها وانا شويه وهعيط من الحلاوة وقلتلي دخله بس براحه روحت بارح الراحه مدخله وهيه مغمضه عنيها وبتؤؤل ااااه خفيفه تعبتني روحت معديه كله ووحده وحده داخل طالع فيها وهيه اااه يا خوننا تعبت اوي وفضلت دقيقتين وراحت هيه اترعشت وااهااتها عت وقالتلي سرع روحت جايب علي الرابع ودايس بنزين وهيه اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه وبعد كده طلعت بتاعي من كوكو ولقيت نافورة اااااااااااااااااه اول مرة اشوف كده كانت جميله راحت وخده راسي ومزلها لكوكو عشان الحسه كان الصراحه طعمه جميل مفرود يبعوة كمنتج غذائي ههههههههههه فضلت الحسلها شويه بس مقدرتش روحت طالع تاني مكمل براحه لمده 3 دقايق تانين راحت جبتهم تاني بنفس الشكل كانت جميله اوي وهيه تعبانه هيه كانت عندها علي الحيطه ساعه استوب وتش رقميع يعني فانا كنت وانا بعملها بشوف نفسي هقعد قد ايه واجبهم يعني اخبتبار لنفسي احسبوها انتمم بقي وبعد كده كملت فيها وبعد دقيقتين جاء الوقت تعبت جدا وحست اني هطير فضلت بسرعه بسرعه اااااااااااااااااا وقبل منزل قالتلي هتهم علي علي الارض وبعد شويه روحت مطلعه ونافورة علي الارض وهيه بتلحس في ودي من وري وبعد منزلتهم رجعت علي السرير بنهج وهيه كمان قالتلي تعالي في حضني شويه وبعد كده بقت هيه في حضني فضلت احسس علي شعرها والعب في ودنا لقتها تعبت تاني فضل ابوس كل منطقه في جسمها عشان اوصل لكوكو تاني لاني هجت تاني في اقل من 5 دقايق راحه نزلت تحت وهيه بتلعب في زوز قالتلي استني الحسلي غرم انا الصراحه بموت في الطياز بتخليني اهيج جامد نزلت تحت خرم وردي وواسع من الواضح انها كانت بتتناك فيه فضلت الحسه وهوة يوسع وادخل صوبع وبعد كده 2 وهيه بتمص بس براحه عشان مهجش اوي وبعد كده نامت علي ظهرها ورفعت رجليها لحد دمغها وفتحت وقالتلي دخل براحه فضل وحده وحده خايف تتالم عشان بتاعي طخين شويه لغايه مدخل الراس وفضل وحده وحده ادخل الباقي وهيه تتاوة تاويها جميله حست انها بتتمتع قوي من وري وبعد كده لقيت خرمها وسع والميه كترت فيها وبداسرع وبئيدي علي خرم كوكو اعمل من تحت والعب في كوكو لغايه مجبتهم بس مكنش كتير ذي المرة الي فاتت عملتها من تحت 3 دقايق لغايه منزلتهم وبعد كده قالتلي دخل تاني بسرعه وانا بسرعه فاظيعه مكنتش لسه حاسس بالاثارة قوي يعني مكنتش عايز انزلهم 4 دقائق هيه نزلتهم قبل مانا لسه هنزلهم فضلت ماسك بتاعي لغايه ملبني رجع تاني اكيد الشباب عرفين الطاريقه ديه وبعد كده دخلته مفيش دقيقه وراح نازل في وهيه بتقول اااااااااااه بسوط عالي وانا عمال ازنق وتقولي لبنك دافي ااه ااه حست اني بتاعي هيقف وانا لسه منزلهم روحتنايم وهيه كمان نايمه فضلت احسس علي شعرها وادندن قالتلي صوتك حلو شويه روحت مغني يعني انا بعرف اغني وكده عجبها صوتي قوي غنيت 3 اغاني وبعد كده قالتلي تعالي ناكل روحنا كلنه ودخلت الحمام بعد الاكله هههههههههه وبعد كده قالتلي تعالي نرجع نريح علي السرير فنمت علي قالتلي انت عمال ذي النونو بتحب الصدر قلتلها فكرتيني انا نفسي في نونو نفسي اتجوز واخلف سكتت وعنيها شبه مدمعه قوتلها في ايه قالتلي وانا كمان نفسي في نونو بس مفيش ناصيب دونا دخول في التفاصيل هيه مش بتخلف وانا حبيت ابسطها واغير علي الموضوع فضضلت احكلها عني شويه وبعد كده الصراحه هجت تاني وبدائنا من جديد قوتلها نامي علي بطنك انا بحب الوضع ده قوي نامت علي بطنها وانا دخلته في كوكو من وري وانا نايم عليها اااه وضع جميل فضلت 4 دقايق مواصله بعملها وبعد كده جتلها الشهوة وموقفتش كملت وفي الدقيقه الخمسه روحت منزلهم علي ظهرها وبعد كده اسريحنا شويه وخدنا نمر بعض عشنا نرجع تاني فضلنا علي الحال ده اسبوعين فيوم بتصل بيها لقيت تلفونا مقفول قعد اسبوع مقفول انا روحت النادي عند الشاليه لقيت عليه شاليه للبيع فضلت علي فترات متتاليه اتصل وبرده مقفول دخلنا علي شهر 10 ومفيش حس ولا خبر وانا كنت هتتجنن من وقت للتاني بروح عند الشاليه برده بلاقي شاليه للبيع روحت واخد النمرة ومتصل المفجاءة رد عاليه راجل معرفتش اقول ايه قوتله انا بتصل عشان الشاليه الي عايز يتباع قالي مين حضرتك قولتله لا انا بس كانت المدام بتعتي عرفه صاحبه الشاليه طبعا حورت قالي اهه ديه المدام بتعتي انا طبعا نزل عليه السكات وبعد كده بس انا اعرف عن المدام هيه مش متجوزة قالي ااه محنا اتجوزنا من 3 اشهر قالتله طب بلغها تحياتي وقلها مدام فلان الفلاني بتباركلك وقتله اسم فلان الفلاني ده انا عشان يعرفها اني عرفت عده يومين اتصلت بيه وهيه جلانه وبقولي يا كذا انا اتعلقت بيك قوي وحسيت معاك الي محستهوش مع الراجل الي عمرة ضعف عمرك فقالت ان خفت اني علقتنا تتطور اكثر انها مثلا تحبي وكده فقالت تعد وانها كانت عيزة تستقر فاتجوزت بالراجل ده بدون الدخول في التفاصيل قالتلي انا عاره انك زعلان مني قلتلها انا زعلان مش عشان اتجوزتي انا زعلان عشان سبتيني المده ديه كلها قلقان عليكي المهم اتمنالك السعاده مع جوزك قالتلي انا حسه اني وحشه اوي قلتلها ابدائي حياة جديه معاه وانتي هتبقي وحشه بجد لو خنتيه انا من نحيتي اعتبري ديه اخر مرة اكلمك فيها بعد مده في الشتاء ده انا غاوي صيد روحت بالصنارةالمكنه بتعتي علي البحر وبصتاد كنت متكلفت عشان السقه عدت من قدامي ومعرفتنيش كان معاها جوزها وشكلهم مبسوطين حسيت انها اتغيرت بجد فرحتلها اوي
بس المشكله انها سبتني بعقده اني جسمي تعبني اوي ونفسي اريحه ذي مكنت بعمل معاها ومش عارف اعمل ايه قومت كتير لاكن معتش قادر ومش عارف الاقي حد يبقي ذيها انا اطيرت اني انزل من نفسي واطلب وحده علي النت لاكن انا عملت كده من ضعفي انا تعبت كدا ومش عارف اريح نفسي وكمان انا صغير علي الجواز يا ريت الي يقرا الحكايه وعنده حل اعمله عشان اريح نفسي يقوله

loading...